کمترین کشوری توان انجام ماموریت انجام شده توسط نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را دارد

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌رزمان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مأموریت بی‌نظیری را انجام دادند که شاید کمترین کشوری توان انجام این مأموریت خطیر را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سیاوش میهن‌دوست امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان که همراه با آئین تجلیل از هم‌استانی‌های عضو ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده آنها برگزار شد، اظهار کرد: همراه با هم‌رزمان ولایت‌مدار و تلاش‌گر که در راستای تحقق فرمایشات مقام ولایت سر از پا نمی‌شناسند و پیوسته در راستای عوامل ایشان جان‌فشانی می‌کنند، امروز با عنایت خاصه باری تعالی توانستیم در خدمت مسئولان و ملت عزیز و شهیدپرور استان اصفهان باشیم.

وی پیرامون پیشرفت در عرصه نظامی در سایه تدابیر ولایت فقیه افزود: امید است بتوانیم در عرصه نظامی خود قدم‌هایی برداریم که ولایت، نظام، جامعه اسلامی و کشور همان‌طور که در سایه تدابیر ولایت فقیه همیشه در جهان درخشیده و سرافراز بوده است، پیش برود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری ضمن تقدیر از خانواده هم‌رزمان، تصریح کرد: نظامیان، هر آنچه که دارند در سایه مدیریت، تلاش و کوشش همسران فداکاری است که در کنار آنها هستند؛ چراکه قشر نظامی در مأموریت‌های مختلف به سر می‌برند و تمام زحمات و مشکلات بر عهده همسران و فرزندان آنها است.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم که ولایت، نور و صراط مستقیم است، ادامه داد: خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که تمام افراد نظامی به عنوان سربازان امام عصر (عج) در حال فعالیت هستند و باید توجه داشت که رسیدن به رستگاری و سعادت، تنها در سایه توجهات ویژه به اوامر و منویات ولایت محقق می‌شود.

میهن‌دوست درباره اهمیت مأموریت خطیر ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هم‌رزمان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مأموریت بی‌نظیری را انجام دادند که شاید کمترین کشوری توان انجام این مأموریت خطیر را داشته باشد.

کد خبر 693761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.