ضرورت تقویت امور پرورشی در مدارس کهگیلویه

امام جمعه شهر دهدشت، گفت: در برخی مدارس امور پرورشی کم‌رنگ است و باید آموزش و پرورش در تقویت این امور اهتمام ورزد.

به گزارش خبرنگار، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز _شنبه، پانزدهم مهرماه_ در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع، کارکردها، ظرفیت‌ها و چالش‌های آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از معضلات آموزش و پرورش نبود نیروی انسانی متخصص در برخی حوزه‌های این نهاد است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت امور پرورشی در مدارس، افزود: متأسفانه برخی عمداً امور پرورشی را در مدارس کم‌رنگ جلوه داده و جایگاه و کلاس درسی برای این امور فراهم نمی‌کنند.

امام جمعه دهدشت، با اشاره به اینکه برخی مؤسسات غیرانتفاعی تبدیل به فضای ثروت شده‌اند گفت: برخی معلمان در کلاس‌های درس در مدارس دولتی به دانش‌آموز پیشنهاد کلاس خصوصی می‌دهند و ادعا دارند آنجا بهتر توضیح می‌دهند، این معلمان اگر هنر دارند، چرا در مدارس دولتی کاری نمی‌کنند.

وی خواستار تأمین امنیت مدارس در فصول تعطیلی در مناطق روستایی شد و گفت: تأمین امنیت مدارس در روستاها باید توسط دهیاران انجام شود و دهیاری که به آموزش و پرورش توجه نکند نمی‌تواند روستا را اداره کند.

وحدانی‌فر، تصریح کرد: توقع داریم آموزش و پرورش نسبت به مدیران مدارس در بحث آموزه‌های دینی و قانون‌مداری اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 693752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.