نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت ایران اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: نیروی‌ انتظامی یک نیروی خدمتگزار و مظهر حاکمیت و امنیت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید سعید حسینی ظهر امروز شنبه پانزدهم مهرماه- در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی کاشان با تجلیل از تلاش‌های نیروهای انتظامی در دفاع از حریم میهن اسلامی و تحکیم پایه‌های امنیت اظهار کرد: نیروی‌انتظامی یک نیروی خدمتگذار و مظهر حاکمیت و امنیت ایران اسلامی است.

وی پلیس را یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور دانست و افزود: این رشادت‌ها برخاسته از مردمی بودن و پلیس و تعامل آن‌ها با مردم است.

امام جمعه منطقه کاشان با بیان اینکه امنیت فصل مهم زندگی است و فلسفه وجود پلیس، ایجاد نظم و امنیت و آرامش برای مردم است به محبوبیت نیروی انتظامی و نیروهای مسلح ایران در بین اقشار مردم اشاره کرد.

حسینی تاکید کرد: پلیس ایران در جریان اغتشاشات، محکم و استوار در برابر اغتشاشگران ایستادند و از جان و مال مردم دفاع کردند و در این کار صبح و شب نشناختند و همین موضوع موجب شده تا نیروی انتظامی همواره مورد تمجید امامین انقلاب قرار گیرد.

پلیس در تراز انقلاب اسلامی در حال حرکت است

سرهنگ کاکاوند، فرمانده انتظامی کاشان نیز تصریح کرد: به برکت تفکر انقلابی و نیروهای مؤمن در فراجا، امروز پلیس به سمت هوشمندسازی، پاسخگو بودن، خدمتگزاری مضاعف و در مجموع به سمت پلیس در تراز انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

وی با اشاره به اینکه پلیس تمام ظرفیت‌ها و توانمندی خود را در راستای برقراری نظم و مقابله با ظلم و پاسخگویی به مردم به کار بسته است، از نظارت هوشیارانه و دقیق پلیس بر مجرمان، ارازل و اوباش خبر داد و گفت: افزایش کشفیات در حوزه‌های مختلف گواه این ادعا است.

فرمانده انتظامی کاشان از نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با تخلفاتی همچون بدحجابی، کشف حجاب و فروش مانتوهای شیشه‌ای در سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰۰ واحد صنفی بازرسی که ۲۵۷ واحد صنفی پلمب شد.

کد خبر 693741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.