دستگیری یک کارچاق‌کن در دادگستری خوزستان

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان با اعلام خبر دستگیری یک کارچاق‌کن، از مال‌باختگان خواست تا در صورت شکایت از این فرد به دادگستری مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه و روابط‌عمومی دادگستری خوزستان، حسن مرادی اظهار کرد: واحد عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خوزستان پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، موفق به دستگیری فردی شدند که با معرفی خود به عنوان قاضی، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از اصحاب پرونده می‌کرد.

وی افزود: متهم کارشناس سابق دادگستری بوده و به‌علت تخلفات، پروانه کارشناسی وی لغو شده بود.

معاون قضائی دادگستری خوزستان ادامه داد: وی به اتهام کلاهبرداری، کارچاق‌کنی، جعل عنوان، غصب عنوان، جعل اسناد و اوراق قضائی، حمل و نگهداری شوکر و افشانه دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان شد.

مرادی گفت: متهم با ارائه کارت شناسایی جعلی و معرفی خود به نام قاضی دادگستری و با نام‌های مستعار «دکتر» و «سید» اقدام به کلاهبرداری و فریب عموم کرده است و از آن‌جا که دارای تحصیلات حقوقی و تجربه در سمت کارشناس سابق دادگستری بوده است، مردم به وی اعتماد می‌کردند.

وی تصریح کرد: مال‌باختگان می‌توانند جهت پیگیری مطالبات و شکایات خود در خصوص فرد مذکور به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خوزستان یا دادسرای اهواز مراجعه کنند.

کد خبر 693728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.