اکران فیلم‌های جشنواره سی‌وپنجم در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع امام خمینی(ره)

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، فیلم‌های این جشنواره همچون سال گذشته در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع امام خمینی(ره) با مشارکت مدارس این منطقه اکران می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان خود را موظف به تهیه امکانات و تدارک برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری برای ارتقای نشاط در جامعه می‌داند، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی مشارکت کودکان و افزایش روحیه همبستگی اجتماعی در کودکان زمینه را برای دستیابی به جامعه‌ای فعال، شاداب و سالم فراهم می‌آورد.

وی افزود: همزمان با اجرای سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، فیلم‌های این جشنواره همانند سال گذشته در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع امام خمینی (ره) با مشارکت مدارس منطقه ۹ اکران می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به رویکرد امسال جشنواره مبنی بر بهره‌مندی تمام محلات کم‌برخوردار از برنامه‌های شاد فرهنگی ویژه این ایام تصریح کرد: اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه در حال برگزاری چهار جُنگ کودکانه در مجتمع امام خمینی (ره) است.

اکران فیلم‌های جشنواره سی‌وپنجم در سالن آمفی تئاتر مجتمع امام خمینی(ره)

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های شاد کودکانه در منطقه ۹ اصفهان از برگزاری جشنواره شاد و مفرح ضرب بازی ویژه مادر و کودک در فرهنگسرای «موعود» واقع در خیابان شهید مظاهری خبر داد و گفت: جشنواره ضرب بازی شامل بازی‌های نشاط‌انگیز موسیقایی، جنبشی و حرکتی، مسابقات متنوع بین کودکان و مادران از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در چهار بخش برگزار می‌شود.

قاضی‌عسگر ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره شاد، فرهنگ‌سازی و آموزش هرچه بهتر مادران برای انجام انواع بازی‌های متفاوت در کنار کودکان، تشویق آن‌ها به تحرک و ورزش و ایجاد شور و نشاط میان مادران و کودکان است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان، کارناوال‌های شادی از جمله نمایش عروسکی و قصه‌گویی بیستم مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در سطح محلات منطقه ۹ اجرا خواهد شد.

کد خبر 693717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.