بیش از ۶ هزار سارق در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: پلیس در راستای مبارزه با سرقت به‌طور ویژه پای کار است و از ابتدای امسال تاکنون، شش هزار نفر از سارقان دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار رحیم جهانبخش امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۶۰ درصدی در دستگیری معتادان متجاهر هستیم.

وی افزود: در این مدت همچنین ۱۵۰ نفر از اخلالگران نظم و امنیت عمومی نیز دستگیر و با اقدام قاطع پلیس روبه‌رو شده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای مبارزه با موضوع سرقت نیز به‌طور ویژه پای کار بوده است و تاکنون ۶ هزار نفر از سارقان دستگیر و به مقامات قضائی ارجاع شده‌اند.

جهانبخش تماس‌های مردم استان با پلیس را بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مورد دانست و ادامه داد: امدادخواهی شهروندان از طریق شماره ۱۱۰، نشانه وجود اعتماد عمومی به پلیس است.

وی با بیان اینکه پلیس همیشه پشت و پناه مردم بوده است، گفت: پایه و اساس مأموریت‌ها در فرماندهی انتظامی استان، ارتباط مستمر و نزدیک با مردم است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: با همراهی و همکاری مجموعه‌های مختلف بسیج، سپاه و دستگاه قضائی و با توجه به وجود اتحاد برای خدمت به مردم، شرایط خوبی از منظر کنترل جرایم فراهم شده و شاهد رشد تمام شاخص‌های امنیتی در سطح آذربایجان‌غربی هستیم.

کد خبر 693713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.