آغاز بارش‌های پاییزی در اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از بعدازظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه در بخش‌های نیمه شمالی، غربی و مرکزی استان، افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در ارتفاعات شمالی استان بارش پراکنده انتظار می‌رود.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: براساس آخرین خروجی نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی تا روز سه‌شنبه به صورت صاف گاهی تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد که در مناطق غربی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس از بعدازظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه در بخش‌های نیمه شمالی، غربی و مرکزی استان، افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در ارتفاعات شمالی استان بارش پراکنده انتظار می‌رود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در بعدازظهر امروز در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه گرم‌تر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: آران و بیدگل با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 693711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.