تلاش برای تأمین آسایش و امنیت مردم از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور

فرمانده فراجا گفت: بی‌شک ثمره اقدامات مأموران پلیس در طول شبانه‌روز و تمام ایام سال از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور و مرکز شهرها و در تمام مأموریت‌های پیشِ‌رو، تأمین آسایش و امنیت برای مردم است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در مراسم صبحگاه انتظامی کل کشور که امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ به مناسبت هفته فراجا در مقر مرکزی فراجا برگزار شد، اظهار کرد: بی‌شک ثمره اقدامات مأموران پلیس در طول شبانه‌روز و تمام ایام سال از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور و مرکز شهرها و در تمام مأموریت‌های پیشِ‌رو تأمین آسایش و امنیت برای مردم است.

وی با اشاره به نقش پلیس زن افزود: مأموران پلیس زن نیز به معنای واقعی مجاهد فی‌سبیل‌الله هستند و مانند مردان پلیس مجاهدانه پا به عرصه می‌گذارند و نقش مهمی در اجرای مأموریت‌های پلیس و تأمین امنیت و آرامش دارد.

فرمانده فراجا گفت: برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش، قاچاقچیان و مفسدان ارزی باعث شده تا پلیس جمهوری اسلامی را پلیس مهربان اما مقتدر باشد.

وی با اشاره به شعار امسال هفته فراجا یعنی «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» گفت: امسال به معنی واقعی باید در راستای شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار قدم برداریم تا بتوانیم پلیس در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم، امروز پلیسی داریم که در تمام صحنه‌ها حضور دارد، این پلیس هم در جبهه مقاومت کمک می‌کند و هم در مأموریت‌های داخل کشور؛ هدف این پلیس خدمت است.

سردار رادان خطاب به مأموران پلیس اضافه کرد: شما نقش مهمی در تأمین امنیت و آرامش مردم دارید و از این بابت باید خدا را شاکر باشیم، سهم خانواده شما نیز در این توشه سهمی بسیار گران‌بها است که شاید بیش از سهم رزمندگان حوزه امنیت باشد، امروز از مرزبانان غیور گرفته تا فرماندهان و پرسنل مقتدر یگان ویژه تا یگان انتظامی در پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، مبارزه با مواد مخدر قاچاق کالا و هوافراجای جمهوری اسلامی ایران در راستای برقراری امنیت قدم برمی‌دارند.

وی افزود: تمام اقدامات مأموران پلیس در راستای انجام مأموریت‌های خود به سمت اقتداری توأم با مهربانی پیش می‌رود اقداماتی که منشأ آن قانون است، اما لرزه بر اندام قانون‌شکنان خواهد انداخت، پلیس امروز می‌تواند ادعا کند یک پلیس هوشمند در تراز انقلاب اسلامی است، پلیس که می‌داند کجا مقتدر باشد و کجا مهربان و رئوف باشد، پلیس در برابر مردم خاشع و در برابر هنجارشکنان قوی و مقتدر است.

فرمانده فراجا با اشاره به اقدامات پلیس در مأموریت اربعین حسینی ۱۴۰۲ گفت: این اقدامات باعث تحسین مردم و مقام معظم رهبری شد.

به گزارش ایمنا، در مراسم صبحگاه امروز سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور، سردار ایرج کاکاوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه، سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت، سردار مجید کریمی رئیس پلیس بین‌الملل، سردار بنی‌اسد رئیس پلیس پیشگیری فراجا و دیگر فرماندهان فراجا نیز حضور داشتند.

کد خبر 693707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.