ضرورت نگاه ملی مسئولان کشور به باشگاه فولاد مبارکه/انتقاد از بی‌توجهی رئیس فدراسیون فوتبال

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از بی‌توجهی رئیس فدراسیون فوتبال به موضوع دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان گفت: نگاه مسئولان کشور به موضوع باشگاه فولاد مبارکه، باید نگاه ملی باشد و رفتارهای اخیر در این زمینه پذیرفته نیست.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزار نشدن دیدار هفته گذشته تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان و مسائل و حاشیه‌های بعد از این بازی اظهار کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در دیدار هفته دوم خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با رفتارهای عجیب حریف عربستانی مواجه شد و این موضوع از همان ابتدا مورد توجه همه قرار گرفت.

وی با اشاره به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و شهر اصفهان از تیم الاتحاد عربستان افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر خلاف رفتاری که در تهران با دیگر تیم عربستانی صورت گرفت، از ابتدا با برنامه‌ریزی مناسب و رفتار حرفه‌ای، میزبانی مناسبی از این حریف عربستانی صورت دادند و این موضوع در همان لحظه مورد اذعان باشگاه عربستانی قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با این حال و در شرایطی که تیم عربستانی روز قبل از مسابقه رسمی با سپاهان، در ورزشگاه نقش‌جهان به تمرین پرداخت، ساعتی مانده به مسابقه با سپاهان، این تیم به یک‌باره به بهانه وجود سردیس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش‌جهان، از ورود به زمین بازی خودداری کرد.

وی با بیان اینکه بهانه‌هایی از این دست در شرایطی که بیش از ۵۰ هزار هوادار در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان حضور پیدا کرده بودند، در نوع خود قابل توجه است، گفت: سردار سپهبد سلیمانی، قهرمان ملی جمهوری اسلامی ایران و از چهره‌هایی است که هرگز نمی‌توان نقش این چهره بین‌المللی را کتمان کرد.

صالحی به انتقاد از رفتار دوگانه فدراسیون فوتبال درباره تیم فولاد مبارکه سپاهان پرداخت و ادامه داد: از دوشنبه هفته گذشته که این دیدار لغو شد، تاکنون رئیس فدراسیون فوتبال هیچ‌گونه اظهارنظری در خصوص این مسئله نکرده است و هیچ حمایتی از تیم فولاد مبارکه سپاهان از سوی شخص رئیس فدراسیون فوتبال صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: این موضوع با یک نگاه ساده به رفتار مشابه فدراسیون فوتبال در خصوص تیم‌های دیگر ایرانی حاضر در این رقابت‌ها، سوالات بسیاری را در ذهن مردم اصفهان و هواداران تیم فولاد مبارکه سپاهان ایجاد خواهد کرد که ضرورت دارد مسئولان فدراسیون فوتبال به قید فوریت در این زمینه روشنگری کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: لازم است که مسئولان فدراسیون فوتبال هرچه سریع‌تر در این زمینه واکنش مناسبی نشان دهند و با نگاه ملی به موضوع باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اتفاقات صورت گرفته، در این زمینه حمایت قانونی خود را داشته باشند.

کد خبر 693702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.