گازرسانی به ۶۱۵ واحد صنعتی در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: طی دو سال گذشته به ۶۱۵ واحد صنعتی استان کردستان گازرسانی شده است.

به گزارش ایمنا، احمد فعله‌گری امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر گاز طبیعی این ظرفیت را دارد که نقشی اساسی در پیشبرد فرآیند تأمین انرژی پایدار ایفا کند، هرچند تصویر ایدئال برای گاز طبیعی به‌عنوان «پلی به سوی آینده» مصرف این فرآورده را با افزایش چشمگیری روبه‌رو می‌کند.

وی افزود: استفاده و کاربرد بیشتر گاز طبیعی در صنایع و واحدهای تولیدی می‌تواند ضمن حفظ پاکیزگی محیط زیست و جلوگیری از مصرف سوخت‌های فسیلی، صرفه‌جویی مناسبی را در حوزه اقتصادی ایجاد کرده و در نهایت نیز از نظر اقتصادی و ملی برای کشور و استان تأثیرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کل صنایع عمده و جزء، تحت پوشش گاز طبیعی استان به دو هزار و ۵۹۹ مورد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: ۱۹ شهرک صنعتی استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فعله‌گری اضافه کرد: در حال حاضر ۵۴ جایگاه سی‌ان‌جی، ۶۳۰ واحد صنعتی عمده و هزار و ۹۱۵ واحد صنعتی جز، در سطح استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که از این تعداد ۲۴ واحد صنعتی عمده و ۵۷ واحد صنعتی جزء، در سال جاری به صف مصرف‌کنندگان گاز طبیعی افزوده شده‌اند.

وی تاکید کرد: با گسترش شبکه‌های گازرسانی در سراسر استان کردستان این شرکت هیچ محدودیتی در زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی ندارد و در صورت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط این واحدها گازرسانی در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.

کد خبر 693691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.