عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ مهرماه

در این بسته خبری از آغاز طرح آموزش تفکیک زباله از مبدا در مدارس کرج تا ساماندهی موتورسیکلت‌ها در هسته مرکزی شهر قم و مصدوم شدن آتش‌نشانان بروجردی هنگام امدادرسانی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز طرح آموزش تفکیک زباله از مبدا در مدارس کرج

محمدرضا خسروی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اهمیت اقتصادی و زیست محیطی فرهنگ‌سازی تفکیک پسماندها اعلام کرد: طرح آموزش تفکیک زباله از مبدا در قالب طرح‌های " مهر پاک و سفیران سبز" در مدارس کلانشهر کرج آغاز شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ مهرماه

یک میلیون تُن آسفالت‌ریزی در معابر پایتخت انجام شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه سالانه ۶۰۰ هزار تُن آسفالت در معابر پایتخت ریخته می‌شد، گفت: از ابتدای سال تا کنون یک میلیون تُن آسفالت ریزی در سطح شهر تهران انجام شده است.

مصدوم شدن آتش نشان بروجردی هنگام امدادرسانی

نادر موسیوند، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: آتش نشان بروجردی هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک مجتمع مسکونی در شهرک اندیشه بروجرد مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

۹۵ درصد بودجه شهرداری بجنورد محقق شد

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال از بودجه سال مالی ۱۴۰۱ شهرداری مرکز خراسان شمالی معادل ۹۵ درصد آن محقق شد.

آتش‌سوزی بزرگ آذوقه دامی در روستای لتگاه بهار

مهدی قاسم‌لو، مسئول آتش‌نشانی شهرداری بهار از آتش‌سوزی بزرگ آذوقه دامی کاه در روستای لتگاه این شهرستان خبر داد.

لزوم تکمیل شبکه بزرگراهی و حمل و نقل عمومی برای ترافیک روان در تهران

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تکمیل شبکه بزرگراهی و همچنین توسعه حمل و نقل عمومی در تهران برای تحقق ترافیک روان تاکید کرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ مهرماه

ساماندهی موتورسیکلت‌ها در هسته مرکزی شهر قم

علیرضا خلیلی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پارکینگ‌های موتورسیکلت در سطح شهر راه‌اندازی و با هماهنگی پلیس راهور اخطارهای لازم داده شده است.

شورای شهر یزد به مشمولان حکم تخریب تسهیلات می‌دهد

عزیزالله سیفی، رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد از اعطای تسهیلات با استفاده از سپرده‌های شهرداری نزد بانک‌ها به افرادی که رأی تخریب آن‌ها در کمیسیون ویژه به جریمه تبدیل شده است، خبر داد.

کد خبر 693690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.