آغاز تحویل فاز نخست واحدهای مسکن شهرک شهید سلیمانی اراک

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی گفت: تحویل فاز نخست واحدهای مسکن شهرک شهید سلیمانی اراک آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا رضایی امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح شهرک شهید سلیمانی با اقدام جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی شرکت جهاد خانه‌سازی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است افزود: تمام اقدامات در بخش آماده‌سازی پروژه و زیرساخت‌های لازم از قبیل خیابان‌بندی و جدول‌گذاری انجام و این شهرک به شبکه آب و فاضلاب متصل شد.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی از ساخت ۱۳۴۲ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث این واحد در سه فاز برای این شرکت تعریف شده است که در فاز نخست و دوم ۶۴۰ واحد احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در فاز سوم ۷۰۲ واحد ساخته و به متقاضیان واگذار می‌شود، ادامه داد: فاز نخست این طرح کمتر از ۳۰ ماه پس از عقد قرارداد با متقاضیان تکمیل و واگذاری آن به متقاضیان از پایان شهریورماه آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی تصریح کرد: زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای اسکان خانواده‌های متقاضی فراهم شده است و تا پایان مهرماه متقاضیان در این فاز ساکن می‌شوند، در تلاش هستیم که تا ابتدای سال آینده این واحدها احداث و به متقاضیان واگذار شود.

رضایی با بیان اینکه فاز سوم این طرح ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: امید می‌رود این واحدها در کمترین زمان ساخته و به متقاضیان واگذار شود.

وی با بیان اینکه از افتخارات شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی تحویل طرح‌ها در کمتر از زمان منعقد شده قراردادها است، گفت: طرح‌های اجرایی توسط این شرکت از نظر قیمت تمام‌شده، با کمترین مبلغ ساخته می‌شود و این مهم موجب رضایتمندی متقاضیان می‌شود.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی اظهار کرد: شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی آمادگی دارد، سایر طرح‌ها را در استان اجرا و به رفع مشکل مسکن شهروندان کمک کند.

کد خبر 693680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.