پوشیدن لباس بدن‌نما در شهرهای اسپانیا ممنوع شد

شهر سویای اسپانیا با تصویب قانون ممنوعیت بروز رفتارهای ضداجتماعی، پوشیدن لباس‌های بدن‌نما و انجام اعمال ناپسند را در ملأعام ممنوع کرد، افراد متخطی از این قانون با جریمه نقدی مواجه خواهند شد؛ پیش از این شهرهای مالاگا و آلمریا این قانون را تصویب کرده بودند.

با گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهردار جدید شهر سویای اسپانیا از تصویب قانونی برای جلوگیری از بروز اعمال ناپسند در ملأعام در شورای شهر خبر داد که مطابق با آن پوشیدن هرگونه لباس‌های ناهنجار بدن‌نما یا حاوی پیام‌ها، عناصر و تصاویر ناشایست و ضداجتماعی در سطح شهر ممنوع است، چراکه این نوع پوشش کمال اخلاقی جوامع را نقض می‌کند.

سویل این قانون را به‌دنبال هنجارشکنی‌هایی به‌تصویب رسانده است که علاقه‌مندان به نوعی گردشگری مجردی افراط‌گرایانه با خود به شهر می‌آورند و شهردار آن تأکید کرد افرادی که قوانین را رعایت نکنند، با جریمه نقدی مواجه خواهند شد. مبالغ این جریمه‌ها طی جلسات آتی شورا تعیین می‌شود.

پوشیدن لباس بدن‌نما در شهرهای اسپانیا ممنوع شد

رفتارهای نامناسب این گروه از افراد به‌ویژه با افزایش تعداد گردشگران پس از همه‌گیری کووید -۱۹ موجبات نارضایتی، خشم و ناامیدی بیشتر مردم شهر را به‌خصوص در مراکز تاریخی شهر فراهم آورده است و شهروندان مسن‌تر سویا حتی از این رفتارها ابراز انزجار کرده‌اند.

چنین قانونی پیش از این نیز در شهرهای مالاگا و آلمریای اسپانیا نیز به تصویب رسیده است و ساکنان سویا با کمال میل آن را مورد حمایت خود قرار دادند.

پوشیدن لباس بدن‌نما در شهرهای اسپانیا ممنوع شد

کد خبر 693677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.