آغاز عملیات پیاده‌روسازی خیابان شهدا در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی پیاده‌روسازی خیابان شهدا حدفاصل میدان امام حسن مجتبی (ع) تا خیابان امام رضا (ع) با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز عملیات پیاده‌روسازی خیابان شهدا حدفاصل میدان امام حسن مجتبی (ع) تا خیابان امام رضا (ع) اظهار کرد: این عملیات عمرانی پیاده‌روسازی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع شامل نصب موزائیک، پل عابر پیاده، مانع فلزی و مسیر تردد نابینایان است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۷۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: در این پروژه جدول بتنی ۱۰۰ متر مکعب، سنگ کیوبیک ۷۰۰ متر مربع، بلوک‌فرش ۱۰ هزار متر مربع و بتن ۱۷۰۰ متر مکعب در حال انجام است.

آغاز عملیات پیاده‌روسازی خیابان شهدا در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این پروژه عمرانی به‌منظور تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده و شهروندان منطقه، در حال انجام است.

وی با اشاره به افتتاح دوربرگردان خیابان امام رضا (ع) گفت: برای رفاه حال شهروندان، سهولت تردد ساکنان خیابان کاتب اصفهانی و شهروندانی که قصد رفتن به خمینی‌شهر را دارند، این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

کد خبر 693662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.