پیمانکاران حوزه فضای سبز ارزیابی می‌شوند / آغاز واگذاری طرح‌های نگهداری فضای سبز شهری

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از ارزیابی پیمانکاران حوزه فضای سبز شهری برای شرکت در مناقصه واگذاری طرح‌های نگهداری فضاهای سبز شهر خبر داد و گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته، پیمانکاران در چهار رده طبقه‌بندی می‌شوند.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سال جاری ۱۳ پیمان از ۲۶ پیمان نگهداری فضای سبز در حال واگذاری است، اظهار کرد: در حال حاضر اسناد مناقصه تنظیم شده و مبالغ پایه قراردادهای دو ساله حدود ۳۰۶ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰ پیمانکار وارد مناقصه شوند، افزود: واگذاری به صورت مناقصه عمومی از طریق انتشار آگهی عمومی انجام می‌شود؛ این فرآیند به صورت واگذاری دو مرحله‌ای و بر اساس ارزیابی پیمانکاران انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به ارزیابی پیمانکاران، خاطرنشان کرد: این ارزیابی بر اساس توانمندی مالی پیمانکاران، سوابق اجرایی، حسن سابقه، توان تجهیزاتی، توان اداری، سهولت دسترسی به پیمانکاران، توان فنی و برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

جوادیان اضافه کرد: پیمانکاران پس از ارزیابی در چهار دسته طبقه‌بندی می‌شوند و بر اساس این طبقه‌بندی در مناقصه‌ها شرکت می‌کنند.

کد خبر 693646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.