تحقق ۱۰۱ میلیارد تومانی بودجه ملی و استانی شهرداری قم

مدیرکل اعتبارات ذی‌حسابی شهرداری قم گفت: اعتبارات استانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۱ که تا انتهای شهریورماه امکان هزینه‌کرد وجود داشت، ۱۰۱ میلیارد تومان است.

رضا درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اعتبارات ملی و استانی شهرداری قم در سال مالی ۱۴۰۱ را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: کل اعتبارات ذی‌حسابی در سال ۱۴۰۱ که تا انتهای شهریورماه دوره متمم برای هزینه آن است، صد میلیون تومان است.

وی میزان اعتبارات ملی را ۶۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دانست و افزود: بقیه یک صد میلیارد تومان اعتبارات استانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی بوده است.

مدیرکل ذی‌ حسابی شهرداری قم پروژه‌های استانی را نام برد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های استانی شامل خرید قیر، احداث پارک کوهستانی در بوستان هزار هکتاری، خرید دوربین امنیتی و خرید خودروی برقی برای پیاده راه‌های اطراف حرم است.

درودگر اضافه کرد: ۲ میلیارد تومان هزینه خرید ماشین برقی، ۳۴ میلیارد ۹۰۰ میلیون تومان برای تسویه دیون و یک میلیارد تومان برای تأمین دوربین امنیتی هزینه شده است.

وی اعتبارات مربوط به سال ۱۴۰۲ در قم را نیز مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: اعتباراتی که در قانون بودجه برای قم در نظر گرفته شده ۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای قطار شهری است که اعتبار ملی بوده و از ابتدای مهرماه فعالیت آن آغاز شده و اعتبار استانی نیز ۲ میلیارد تومان برای احداث پارک کوهستان است.

مدیرکل ذی‌ حسابی شهرداری قم گفت: ۱۰۱ میلیارد تومان از بودجه سال ۱۴۰۱ محقق شده است و کامل در بخش‌های مورد نظر هزینه شده است.

کد خبر 693631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.