اکران تبلیغات محیطی هفته فراجا در قم / پیاده‌روی خانوادگی برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران تبلیغات محیطی هفته گرامیداشت پلیس با شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» هم‌زمان با هفته فراجا خبر داد.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری به‌عنوان همراه و همکار در کنار مجموعه انتظامی است و این هفته فرصتی برای تقدیر از ایثارگری و تأمین امنیت سبزپوشان پلیس است.

وی با بیان اینکه طبق تأکیدات شهردار قم، در این هفته همکاری‌های مشترک بین شهرداری و فراجا با مشارکت نیروی انتظامی و معاونت اجتماعی پلیس قم صورت خواهد گرفت، افزود: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری در راستای تکریم عوامل انتظامی و مدافعان امنیت انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: برخی اقدامات تبلیغی نیز به منظور معرفی گوشه‌ای از خدمات نیروی انتظامی در هفته فراجا اکران خواهد شد.

کلانترزاده با اشاره به همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در اجرای برنامه‌های مختلف هفته فراجا، تصریح کرد: جشن خانوادگی با محوریت نیروی انتظامی و پیاده‌روی خانوادگی هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی و بزرگداشت روز قم برگزار می‌شود.

وی گفت: همکاری شهرداری قم و نیروی انتظامی استان در سال‌های گذشته در شرایط مطلوبی قرار دارد و در سایه این همکاری‌ها، امنیت و نشاط اجتماعی در سطح شهر برپا شده است.

کد خبر 693629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.