نیروی انتظامی نقش بارزی در اجرای عدالت ایفا می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی نقش بارزی در تحکیم نظم، اجرای عدالت و قانون ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: بدون شک امروز نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان‌برکف نقش بارزی در تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت و تأمین امنیت و برقراری نظم، آرامش در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه امنیت مهم‌ترین مؤلفه برای اقتدار و عزت هر جامعه است، افزود: این مهم در جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهیدان و تلاش نیروهای مسلح برقرار است.

امام جمعه اراک ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی بر مبنای توحید و یکتاپرستی، نبوت و پیامبری، معاد و ایمان به قیامت، امامت و ولایت، اجتهاد فقهای جامع شرایط در راستای تأمین استقلال و پیشرفت و سعادت، خیر دنیا و آخرت در دنیا یک نظام مقتدر است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: نیروی انتظامی در سال گذشته با همه چالش‌ها با همت بلند، عزم و اراده، مردم‌محوری و انگیزه الهی در اوج عزت و اقتدار توانست دین خود را به کشور ادا کند و موجب افتخار شود. امید می‌رود نیروی انتظامی با بررسی عملکرد خود در راستای ارتقای امنیت و مردم‌محوری با هوشیاری بیشتر تلاش کند.

وی با بیان اینکه هریک از مناسبت‌های بزرگ در کشور، گنجینه‌ای از علوم، معارف و ارزش‌ها است، تاکید کرد: باید این مناسبت‌ها کالبدشکافی شود تا وظایف و مسئولیت‌ها بیشتر مشخص شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در دنیا منحصر به فرد است، گفت: همه مقررات این نظام مطابق با اسلام و همه امور زیر نظر ولی‌امر مسلمین که فردی عادل، فقیه، مدیر، روانشناس، آگاه به زمان و جامع شرایط است، انجام می‌شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اضافه کرد: نیروهای مسلح باید طبیب‌های دردآشنا، آگاه، زمان‌شناس و اهل تشخیص دقیق باشند و آسیب‌ها، شبکه‌های فساد، شبکه‌های پشت صحنه داخلی و خارجی را شناسایی و برای درمان به هنگام آنها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم با نیروهای مسلح روزبه‌روز تقویت شود، گفت: نیروهای مسلح و ملت ایران اسلامی همواره هوشیار هستند و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با محکوم کردن حمله تروریستی صهیونیست‌ها به شهر هومس اظهار کرد: به شهادت رساندن جوانان و مصدوم کردن جوانان بی‌گناه هوس نشان از ضعف دشمنان و صهیونیست‌ها است و باید با عاملان این حادثه برخورد شود.

به گزارش ایمنا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سراسر استان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاهی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و برخی مسئولان استان در ستاد فرماندهی استان مرکزی برگزار شد.

کد خبر 693618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.