رویکرد مردم‌محور پلیس در حوزه امنیت و سلامت اجتماعی

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: رویکرد پلیس در حوزه امنیت و سلامت، رویکردی اجتماعی و مردم‌محور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار هادی رفیعی‌کیا امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: پلیس همواره برای تأمین امنیت، آرامش و سلامت مردم تلاش می‌کند و با جلب همکاری سایر اقشار اجتماعی به پیشگیری از جرم و آسیب در راستای ارتقای امنیت اجتماعی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است، افزود: چرخ انقلاب به حرکت درآمده است، امید در مردم سراسر جهان ایجاد شده و این مهم موجب ترس دشمنان شده است به همین دلیل به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت و آرامش مردم هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا هرروز قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته خواهد بود، تصریح کرد: با وجود اینکه امروز شاهد استقرار خدمات پلیس در تمام ابعاد زندگی شهروندان به نحو مطلوب هستیم، اما به وضع موجود قانع نیستیم و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنیم.

رفیعی‌کیا با بیان اینکه فرمانده نیروهای مسلح رهبر معظم انقلاب است و این بزرگترین افتخار برای این نیرو است، گفت: در کنار مردم و خادم آن‌ها بودن از دیگر افتخارات نیروی انتظامی است، پلیس باید مردم‌محور و در تراز جمهوری اسلامی باشد و این مهم با تقوا، پرهیزگاری و هوشمند بودن محقق می‌شود.

کد خبر 693585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.