تامین منابع خط ۲ مترو امری شدنی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باید روی موضوعات در مسیر احداث ایستگاه‌ها و موارد فنی و مالی خط ۲ مترو بحث و تبادل نظر شود، معتقدم پول مورد نیاز برای تکمیل پروژه میزان کمی نیست، اما با یک هم‌افزایی و هماهنگی تامین آن امری شدنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در بازدید از پروژه احداث ایستگاه میدان امام علی (ع) خط دو متروی اصفهان و بررسی روند پیشرفت آن با حضور مسئولان فنی مترو اظهار کرد: ابعاد تأمین منابع مالی و موارد و نکات فنی و مهندسی و حساسیت‌های خط ۲ متروی اصفهان بر اساس گزارش‌های مهندسان پروژه سازمان قطار شهری بررسی شد.

وی با بیان اینکه تأمین منابع مالی لازم برای ادامه مسیر و تکمیل خط دو متروی اصفهان از جمله موضوعات ویژه‌ای است که باید به صورت مفصل، دقیق و هماهنگ شده بررسی و اقدامات لازم آن انجام گیرد، افزود: بحث تسهیلات بانکی، املاک و موضوع منابع دولتی از جمله منابع مالی برای این پروژه است که باید تک به تک و جز به جز پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: این پیگیری‌ها، ضمن استمرار و مداومت باید به صورت هماهنگ شده و یک کار هم‌افزا با مدیریت استان به جلو پیش رود.

وی تاکید کرد: در موضوع بحث دریافت تسهیلات بانکی لازم برای تأمین منابع مالی خط ۲ مترو، شایسته است مدیریت شهری و کارشناسان سازمان قطار شهری از تجربیات و مجموعه اقدامات مسئولان استانداری در مباحث مالی او دریافت تسهیلات بانکی بهره ببرند که ارتباط تنگاتنگ و هماهنگ‌شده لازمه آن است.

زینلیان ادامه داد: جلسه هماهنگی با استاندار و تشریح اقدامات انجام شده در خط ۲ مترو توسط مدیریت شهری و بیان و بررسی راهکارهای حل معضلات پیش رو از جمله اقدام نتیجه‌بخشی است که روزهای آینده انجام خواهد شد.

وی ضمن دادن قول برگزاری جلسه هماهنگی با رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) به عنوان یکی از پیمانکاران خط ۲ مترو افزود: استانداری اصفهان در مسیر احداث خط دو متروی اصفهان و ارائه خدمت به شهروندان، همراه مدیریت شهری بوده است و تا به سرانجام رسیدن آن، مدیریت شهری را همیاری می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: باید روی تک تک موضوعات در مسیر احداث ایستگاه‌ها و موارد فنی و مالی بحث و نظر شود، معتقدم پول مورد نیاز برای تکمیل پروژه خط دو متروی میزان کمی نیست، اما با یک هم‌افزایی و هماهنگی تأمین آن امری شدنی است.

کد خبر 693580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.