انصارالله: ملل اسلامی باید در کنار مقاومت فلسطین بایستند

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای ضمن تبریک آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از سوی حماس، از ملل اسلامی خواست که در این نبرد سرنوشت‌ساز، از مقاومت فلسطین حمایت کنند.

به گزارش ایمنا، محمد عبدالسلام امروز، شنبه، هفتم اکتبر با انتشار بیانیه‌ای آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس را تبریک گفت.

طبق گزارش شبکه «المسیره» عبدالسلام گفت: به مقاومت فلسطین درود می‌فرستیم و آغاز این عملیاتِ طوفان الاقصی را علیه دشمن اسرائیلی به آن‌ها تبریک می‌گوییم، دشمنی که با حمایت آمریکا و رژیم‌های عادی‌سازی، حرمت الاقصی را هتک کرده، فلسطینی‌ها را به اسارت و زندان گرفته و خانه‌ها را ویران کرده است و مرتکب قتل عام روزانه می‌شود.

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله تاکید کرد: ملت‌های عرب و اسلامی باید در این نبرد مقدس و سرنوشت ساز از مقاومت فلسطین حمایت کنند.

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند.

«محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام در این باره اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد.»

هم‌زمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

کد خبر 693563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.