۲ تصادف در جاده قیدار به ابهر ۶ مصدوم برجا گذاشت

سرپرست امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: واژگونی دو خودرو در جاده قیدار- ابهر شش نفر را راهی بیمارستان کرد و نجاتگران یک نفر از سرنشینان محبوس در خودرو را رهاسازی کردند.

غلامرضا بخشوده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک مورد واژگونی خودروی پژو و۴۰۵ در کیلومتر ۱۱ جاده قیدار ابهر امروز_ جمعه چهاردهم مهرماه_ ساعت ۱۱:۸ دقیقه توسط اورژانس جهت امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی افزود: یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قره آقاج برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این سانحه رانندگی سه نفر از سرنشینان مصدوم شدند که دو نفر توسط اورژانس و یک نفر نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

واژگونی پراید در جاده قیدار_ ابهر، سه مصدوم برجای گذاشت

وی با اشاره به تصادف دیگر که در کیلومتر ۱۱ جاده قیدار به ابهر رخ داد، اضافه کرد: این سانحه نیز با واژگونی پراید در ساعت ۱۹:۲۰ اتفاق افتاد.

بخشوده ادامه داد: در این سانحه رانندگی سه نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان این تصادف توسط هلال احمر رهاسازی و به مراکز درمانی منتقل شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: برای امدادرسانی به آسیب دیدگان این سانحه رانندگی یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قره آقاج اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این‌عملیات پس از انجام کمک‌های اولیه، رهاسازی و انتقال مصدومان به بیمارستان ساعت ۲۰:۵۰ دقیق پایان یافت.

کد خبر 693488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.