صابر کاظمی امتیاز آورترین بازیکن ایران مقابل ایتالیا

صابر کاظمی با کسب ۱۳ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل ایتالیا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب - جمعه چهاردهم مهرماه- تیم ملی والیبال کشورمان در قالب مسابقات انتخابی المپیک مقابل تیم ایتالیا در حالی صف آرایی کرد که علیرضا طلوع کیان پس از انصراف عطایی از سرمربیگری تیم ملی، سکان را در دست گرفته است. تیم ملی ایران با هدایت عطایی در این دور از مسابقات تنها موفق به برد کشور قطر شد و در دیگر پیکارها نتیجه را واگذار کرد. نکته قابل توجه این بازی حضور عطایی در سالن مسابقه و تماشای بازی از نزدیک بود. هرچند که والیبال ایران شانسی برای کسب سهمیه در برزیل ندارد اما بازی برابر ایتالیا به دلیل اینکه ایتالیا به دنبال گرفتن سهمیه با پیروزی برابر ایران بود بازی حساسی به شمار می‌رفت که در نهایت این تیم با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

صابر کاظمی با کسب ۱۴ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در این دیدار را از آن خود کرد و رینالدی بازیکن شماره ۲۰ ایتالیا با ۱۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۶۷ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۳۴ پوئن در حمله، ۷ امتیاز در دفاع، ۲ پوئن سرویس و ۲۴ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی ایتالیا نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۷۵ امتیاز کسب کردند که شامل ۳۵ امتیاز حمله، ۱۳ دفاع، ۴ پوئن سرویس و ۲۳ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

کد خبر 693487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.