گام نهایی رسیدن به قله توسط کودکان و نوجوانان برداشته می‌شود

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: تا به الآن سه گام از مسیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان برداشته شده و گام نهایی را باید شما کودکان و جوانان بردارید و قطعا موفق خواهید بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری شامگاه جمعه_چهاردهم مهر ماه_ در مراسم افتتاحیه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: خوشحالیم که این دوره از جشنواره در اصفهان برگزار شد و امید است در این مسیر هرچه زودتر به قله برسیم.

وی با تاکید بر اینکه سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان فرصتی برای پر شور و شوق‌تر شدن ایران است، افزود: تا به الآن سه گام از مسیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان برداشته شده و گام نهایی را باید شما کودکان و جوانان بردارید که قطعاً موفق خواهید بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه امید است در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان خدمتگزار شایسته‌ای برای شرکت کنندگان و همراهان باشیم، خاطرنشان کرد: در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان برنامه‌های خاصی را برای محله‌ها در نظر داریم و از طرفی شاهد برنامه‌های زیادی از طرف کودکان مبتلا به سرطان نیز هستیم.

وی تاکید کرد: در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، فرزندان ایران زمین برای دست‌یابی به هدف‌های گوناگون خود آماده به پرواز در آوردن پروانه‌ها هستند.

کد خبر 693481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.