اشتغال در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان محقق شد

معاون پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال تعهد شده پارک علم و فناوری این دانشگاه در شش ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، حمیدرضا محمدیان سمنانی اظهار کرد: ۱۰۰ درصد اشتغال تعهد شده پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در شش ماهه نخست سال‌جاری تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: ایجاد زمینه کارآفرینی و اشتغال پایدار از اهداف پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان است و برای تحقق این تعهد در سال ۱۴۰۲ اقدامات حمایتی بسیاری انجام شده است تا شرکت‌های فناور و دانش بنیان، نیروهای انسانی متخصص جذب کنند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: با توسعه فضاهای فیزیکی پارک علم و فناوری این دانشگاه و اختصاص آن به شرکت‌های فناور و همچنین توسعه بازار فناوران، آمار اشتغال افزایش خواهد یافت و نیروهای جدید به مجموعه اضافه خواهند شد.

محمدیان سمنانی تصریح کرد: این افتخار حاصل رشدیافتگی واحدهای فناور مستقر در پارک علوم فناوری دانشگاه سمنان است و ادامه مسیر برای توسعه کسب و کار، نیاز به حمایت و همراهی بیش از پیش نقش آفرینان زیست بوم فناوری و نوآوری کشور و استان سمنان دارد.

کد خبر 693455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.