باید از فتنه‌های گذشته در انتخابات درس گرفت

امام جمعه شاهرود گفت: در انتخابات پیش روی مجلس باید از فتنه‌های گذشته درس عبرت گرفت، زیرا ایجاد دو قطبی کاذب از راه‌های فتنه گران برای اخلال در انتخابات است و باید از فتنه‌های گذشته درس عبرت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام عباس امینی امروز _جمعه چهاردهم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود اظهار کرد: در انتخابات پیش روی مجلس باید از فتنه‌های گذشته درس عبرت گرفت، زیرا ایجاد دو قطبی کاذب از راه‌های فتنه گران برای اخلال در انتخابات است و باید از فتنه‌های گذشته درس عبرت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه افراد دارای تریبون نباید عجولانه و نادرست به دنبال تأمین منافع حزبی و گروهی باشند، افزود: در این زمان حساس باید مواظب باشیم تا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه دشمنان و فتنه گران همواره به فکر تأمین منافع خود هستند، خاطرنشان کرد: ترویج ترور و خشونت از نقشه‌ها و طراحی‌های شوم آنها برای رسیدن به منافع‌شان است.

امینی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و لزوم حمایت همه جانبه مسئولین از این نیروی خدوم، گفت: بیشترین هجمه فتنه گران و دشمنان در سال گذشته متوجه نیروی انتظامی بود.

کد خبر 693446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.