طرح جامع آرامستان باغ فرودس آماده شود

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه در خصوص دفن اموات باید یک کار اصولی و اساسی کرد، گفت: اگر طرح جامع آرامستان باغ فردوس آماده شود علاوه بر برآورد بودجه می‌توانیم از طریق آبفا و شرکت برق مشکلات شبکه آب و برق آن را پیگیری کنیم.

یونس اسفندیاری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به علت نبود فضا در بهشت آباد و عدم تمایل برخی از شهروندان برای دفن اموات در باغ فردوس در برخی موارد مشاهده شده مکان‌های که برای قبر مشخص نشده‌اند مانند پیاده‌روها خیابان‌ها به قبر تبدیل می‌شوند و به در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

وی افزود: در ایام کرونا به علت وعده‌هایی که داده شود برای ایجاد بستر مناسب در آرامستان باغ فردوس برخی از شهروندان اموات خود را در این آرامستان دفن کرده‌اند اما اکنون رضایت کافی در مورد آن وجود ندارد چرا که امکانات لازم در آنجا فراهم نشده است و بعد از کرونا نیز به همان حالت باقی ماند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: باید یک طرح جامع در خصوص باغ فردوس آماده شود تا بدانیم چه نیازمندی‌هایی دارد، این کار باید قبل از ایجاد بحران انجام شود و برای آن چاره‌جویی کرد تا رضایت شهروندان برای استفاده از این آرامستان جلب شود.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص دفن اموات باید یک کار اصولی و اساسی کرد، ادامه داد: اگر طرح جامع آرامستان باغ فردوس آماده شود علاوه بر برآورد بودجه می‌توانیم از طریق آبفا و شرکت برق مشکلات شبکه آب و برق آن را پیگیری کنیم چرا که سازمان آرامستان‌ها از لحاظ درآمدی به‌گونه‌ای نیست که توانایی تأمین چنین مواردی را داشته باشد.

اسفندیاری نژاد تصریح کرد: کسانی که در سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز مشغول کار هستند با توجه شرایط روحی مراجعه کنندگان سختی‌های زیادی دارند به همین دلیل ایجاد امتیاز سختی و زیان‌آور کاری برای آنها در دستور کار کمیسیون خدمات شهری قرار گرفته است.

کد خبر 693438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.