نیروی انتظامی طبق فرامین اسلام عمل می‌کند

امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی در پی تلاش صادقانه و شبانه روزی خود در مسیر حفظ و صیانت از جان و مال مردم، بر مدار فرامین اسلام حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، ۱۴_ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه کرج، ضمن گرامیداشت ایام و تبریک هفته فراجا، به رشادت‌های سبزپوشان انتظامی اشاره و اظهار کرد: این قشر بر مدار احادیث و فرامین اسلامی در مسیر صیانت و حفاظت از جان و مال مردم خالصانه خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جانفشانی‌های پلیس نیازمند قدردانی و تشکر است، گفت: دشمن سعی دارد تلاش این قشر را برای جامعه کمرنگ جلوه دهد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند سعی دارند برنامه‌ریزی شده باورهای مذهبی مردم را دستخوش تغییر کنند، اضافه کرد: دشمن برای آسیب زدن به باورهای دینی و تضعیف ارزش‌ها با نفوذ به هر اقدامی دست می‌زند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که همه کشورها طبق آئین مذهبی خود رفتار می‌کنند و محیطی برای عبادت خداوند دارند چرا که معتقدند این مسئله به کاهش بدی و بزه می‌انجامد.

حسینی همدانی در بخش دیگری به ساختار مذهبی کشورهای دیگر اشاره کرد و افزود: تمام کشورها تلاش دارند که با بلند ساخته شدن مراکز مذهبی خود، عظمت و بزرگی ادیان و عقاید را به عوام جامعه نشان دهند، این در حالی است که در همین کرج، صدای اذان در مساجد به راحتی پخش نمی‌شود!

وی ادامه داد: اما ما معتقدیم ایجاد فضای معنوی در سطح شهر می‌تواند فضا را برای بزه و جرم تاریک کند و به کاهش آمار جرایم کمک شایانی داشته باشد.

امام جمعه کرج در ادامه به گرامیداشت روز وقف پرداخت و گفت: امروز در جامعه نیاز داریم که وقف طبق مطالبات موجود، دغدغه مندی‌ها و شرایط اتفاق بی‌افتد تا کارآمدی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 693427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.