بصیرت‌افزایی جهاد کبیر است

امام‌جمعه خوانسار گفت: فتنه‌انگیزی دشمنان در ابعاد مختلف پیاده‌سازی می‌شود تا مسلمین را گرفتار کند، بنابراین بصیرت افزایی جهاد کبیر است و باید در عمل نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رسول خواجه‌کریمی امروز- جمعه چهاردهم مهرماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر خوانسار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و صهیونیست و منافقین هیچ گاه دست از فتنه‌گری علیه جمهوری اسلامی بر نخواهند داشت.

وی افزود: خطرناک‌ترین فتنه، فتنه منافقین است زیرا جبهه آنها مشخص نیست، در باطن ایمان آوردن را بی‌خردی و بی‌صفت می‌دانند، اما در ظاهر خود را مؤمن می‌پندارند.

امام‌جمعه خوانسار گفت: شاکله استکبار فتنه‌گری است و تاکنون برای تحت سلطه قراردادن و براندازی جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی را متحمل شده است، اگر امروز فشار اقتصادی آزار دهنده است نتیجه دشمنی استکبار است.

خواجه‌کریمی با تاکید بر اینکه بصیرت‌افزایی مسلمین موجب خنثی شدن فتنه‌های منافقین و استکبار جهانی می‌شود، افزود: حق طلبی و حق‌خواهی نشان دهنده بصیرت مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه مسیری که جمهوری اسلامی در پیش گرفته موجب هراس دشمنان شده است، افزود: فتنه‌انگیزی دشمنان در ابعاد مختلف پیاده سازی می‌شود تا مسلمین را گرفتار کند، بنابراین بصیرت افزایی جهاد کبیر است و باید در عمل نشان دهیم.

امام‌جمعه خوانسار با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بخشی از جامعه ایران اسلامی است و مورد کینه دشمنان قرار دارد، گفت: در اغتشاشات سال گذشته دشمن نیروی انتظامی را هدف قرار داده بود، اما نیروی‌های انتظامی ذره‌ای در وظیفه خود کوتاهی نکردند.

خواجه‌کریمی ادامه داد: نفرت و کینه‌توزی دشمنان از نیروی انتظامی نشان می‌دهد این قوای مسلح عنصری اساسی در حفظ امنیت جمهوری اسلامی است، همان گونه که تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر از نیروهای انظامی در راه امنیت کشور به درجه شهادت نائل شدند.

وی گفت: وظیفه نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت کشور در بخش‌های مختلف است و امید می‌رود که بر قدرت قوای نیروی انتظامی افزوده شود تا دشمنان آنها کور شوند.

کد خبر 693426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.