دشمن به دنبال صلب امنیت است

امام جمعه موقت سمیرم گفت: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های امنیت و جز ارکان اصلی کشور است امنیتی که در آیات و روایات جز نعمت‌های مهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام قاسم بهرامی ظهر امروز _جمعه چهاردهم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به مجموعه نیرو انتظامی شهرستان سمیرم، اظهار کرد: تلاش و کوشش نیروی انتظامی قابل دیدن و محسوس هست و برای امنیت مردم در تعطیلات و مناسبت‌ها در مأموریت هست تا امنیت مردم را تأمین کنند امنیت اگر نباشد حتی اعمال عبادی را هم نمی‌توان انجام داد.

وی افزود: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های امنیت و جز ارکان اصلی کشور است امنیتی که در آیات و روایات جز نعمت‌های مهم است و جوامع بشری در سایه امنیت شکل گرفتند.

امام جمعه موقت سمیرم بیان کرد: اگر امنیت یک کشور گرفته شود کلاً کشور تعطیل می‌شود و به همین خاطر از روز اول انقلاب، دشمن دنبال بود امنیت را از کشور بگیرد.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند پر و بال امنیت کشور را بزند و از طرفی نیرو انتظامی نیروی مردمی و عجین شده با مردم است که در سراسر کشور گسترده شده است و دشمن در کمین ضربه زدن این امنیت هست.

حجت الاسلام بهرامی خاطرنشان کرد: مسؤولان نیرو انتظامی باید مواظب مجموعه باشند که خطایی نکنند چرا که دشمن در کمین است تا آن را رسانه‌ای کنند و به امنیت جامعه ضربه بزنند پس پلیس مقتدر باید اقتدارش را با عطوفت و مهربانی با مردم نشان بدهد.

وی با اشاره به روز روستا و عشایر عنوان کرد: عشایر و روستایی‌ها تولید کنندگان کشور هستند و جز ستون فقرات کشور هستند که تولید می‌کنند و مصرف کننده نیستند.

امام جمعه موقت سمیرم افزود: دولت مردان باید کاری کنند که راه‌های ارتباطی برای روستاییان و عشایر فراهم شود تا از نظر اقتصادی شکوفا شوند چرا که در برابر زحماتشان کارشان آورده مالی و ثمره اقتصادی ندارد.

کد خبر 693425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.