افزایش ۵۴ درصدی دستگیری مجرمان در تیران و کرون

فرمانده انتظامی تیران و کرون از افزایش دستگیری ۵۴ درصدی مجرمین این شهرستان در شش ماهه اول امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ یوسف بهرام پور ظهر امروز _جمعه، چهاردهم مهرماه_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تیران به مناسبت هفته ناجا اظهارکرد: طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس برای شناسایی کانون‌های جرم و افراد سودجو افزایش یافته که در پی آن دستگیری مجرمین و امنیت رشد پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی تیران و کرون با اشاره طرح‌های امنیت محله محور تصریح کرد: این طرح پلیس به صورت هفتگی اجرا و خرده فروشان مواد مخدر، سارقین خرد و افراد بزهکار دستگیر شده و محیط شهر و روستاها برای انجام جرم ناامن شده است.

وی اضافه کرد: ۵۴ درصدی دستگیری مجرمین با اقدامات پلیس در شش ماهه امسال در مقایسه با شش ماهه سال قبل رشد داشته که ضریب امنیت را چند برابر در این مدت رشد داد.

سرهنگ بهرام پور یادآورشد: قانونمداری، ایمان و باورهای دینی و پایبندی به اصول و ارزش‌ها در بین مردم تیران و کرون یکی از مؤلفه‌های کارآمد در امنیت اجتماعی است و مجرمین حرفه‌ای و به هم زدگان نظم عمومی اهل این شهرستان‌نیستند.

وی با بیان‌اینکه پلیس در این منطقه خدمات رسانی در اخذ مجوزها و ارائه مدارک دارد، گفت: اخذ آزمون‌های رانندگی، صدور گذرنامه و صدور پلاک از جمله این اقدامات است.

وی تعامل با دستگاه‌های اداری با پلیس را در کاهش حوادث و جرائم‌مهم خواند و از خانواده‌ها خواست تا نسبت به موضوعات تربیتی دقت داشته و مانع از انحراف فرزندان خود بشوند.

فرمانده انتظامی تیران و کرون به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: همزمان با این هفته چند برنامه شاخص شامل غبار روبی گلزار شهدا، میز خدمت در محل نماز جمعه، صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی، نماز وحدت ادارات و دیدارهای چهره به چهره پلیس‌های تخصصی شهرستان با مردم برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: پلیس‌های تخصصی شامل راهنمایی و رانندگی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، اطلاعات و امنیت عمومی و فتا در جلسات عمومی پاسخگوی سوالات شهروندان خواهند بود.

کد خبر 693412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.