۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
امنیت زیرساخت اساسی کشور است

امام جمعه تیران و کرون گفت: امنیت زیرساخت اساسی در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است که نیروهای نظامی و انتظامی در این مسیر فعالیت گسترده‌ای در کشور دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسین رشیدیان ظهر امروز _جمعه، چهاردهم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت زیرساخت اساسی در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است که نیروهای نظامی و انتظامی در این مسیر فعالیت گسترده‌ای در کشور دارند و جان خود را نیز فدا می‌کنند.

وی به توصیه‌های رهبر انقلاب به نیروی انتظامی پرداخت و افزود: دیانت یکی از این توصیه‌ها بود که پلیس خلاف شرع انجام ندهد و لباس مأموران نیروی انتظامی، لباس نظام است که مردم هر گونه رفتار خلاف قانون و شرع این یگان نظامی را پای نظام می‌گذارند.

امام جمعه تیران و کرون حفظ اقتدار، عزت، هوشیاری و خدمت به مردم را از دیگر توصیه‌های فرمانده کل قوا خطاب به نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: مزایا و حقوق کارکنان نیروی انتظامی باید متناسب با شأن و جایگاه آنان افزایش یابد که بدون دغدغه مالی و معیشتی به راحتی به جامعه خدمت کنند.

وی خدمت به مردم را یک فرصت دانست و یادآور شد: همه مسئولان باید خدمتگزار ملت باشند و جایگاه و پست و مقام‌ها تنها برای خدمت رسانی است.

رشیدیان هوشیاری پلیس را در پیشگیری از وقوع جرم مهم خواند و افزود: هوشیاری و اقدامات هوشمندان مانع از تخریب و تحقق هدف اشرار و مجرمان می‌شود که در عملکرد نیروی انتظامی هوشیاری وجود دارد.

وی به روز کودک اشاره و از بی توجهی خانواده‌ها به فرزندآوری انتقاد کرد و گفت: ترس از تأمین مایحتاج کودک، مانع از فرزندآوری شده در حالی که روزی هر فرد به لطف حضرت حق می‌رسد.

کد خبر 693408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.