سجاد گنج‌زاده طلایی شد

سجاد گنج‌زاده کاراته‌کای وزن ۸۴+ کیلوگرم کشورمان با شکست دادن کانگ تانگ از تایلند موفق شد مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه مسابقات نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو، سجاد گنج‌زاده نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در مرحله فینال این رقابت‌ها به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با شکست این کاراته‌کا با نتیجه ۴ بر ۲ مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

گنج‌زاده در نخستین مبارزه با وادانا ایکسایاسن نماینده کشور لائوس مبارزه کرد و این دیدار با نتیجه ۸ بر ۲ به سود سجاد به پایان رسید و در مرحله یک‌چهارم نهایی محمد آواییش از پاکستان را با نتیجه ۹ بر یک شکست داد.

گنج‌زاده برای رسیدن به فینال نوزدهمین دوره بازی‌هایی آسیایی و تکرار دومین مدال طلای خود در بازی‌های آسیایی کانگ تانگ از تایلند را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و به فینال نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی راه یافت.

ملی‌پوش کاراته کشورمان سال ۲۰۱۸ در بازی‌های آسیایی جاکارتا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی باکو مدال طلا کسب کرده بود و در المپیک ۲۰۲۰ توکیو با شکست نماینده عربستان به مدال طلا دست یافت.

گنج‌زاده چهار مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز جهانی در بخش مسابقات تیمی و انفرادی را دارد و شش مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در بخش کومیته و انفرادی را در کاراته ورزشی خود به ثبت رسانده است.

کد خبر 693406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.