وضعیت پُرابهام ترابی و امیری برای تقابل حساس پرسپولیس با گل‌گهر

وحید امیری و مهدی ترابی که دچار مصدومیت شده‌اند هنوز شرایط مشخصی برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس در مصاف با گل‌گهر سیرجان ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی ترابی که در تمرینات پیش از بازی مقابل النصر و از ناحیه استخوان روی‌پا آسیب‌دیدگی جزئی داشت، در همان دقایق ابتدایی مسابقه با تیم النصر در هفته اول لیگ‌قهرمانان آسیا از همان ناحیه مصدوم شد.

این بازیکن در روزهای اخیر مشغول فیزیوتراپی بوده و طبق اعلام کادر پزشکی پرسپولیس، با تداوم استراحت و فیزیوتراپی قادر بود کاروان این تیم را در سفر به قطر همراهی کند.

طبق شنیده‌ها نیز وحید امیری به‌دلیل مصدومیت همسترینگ و حساسیت آسیب‌دیدگی در بازی گل‌گهر غایب خواهد بود و همچنین فیکس بازی نکردن مهدی ترابی نیز محتمل است، اما باشگاه پرسپولیس خبر جدیدی در مورد آن‌ها منتشر نکرده و صحبت جدیدی از وضعیت دو ستاره قرمزها به میان نیامده است، این درحالی است که قابی از آن‌ها نیز در عکس‌های تمرین در دسترس نیست.

در نهایت باید دید در دو تمرین باقی‌مانده این تیم پیش از گل‌گهر وضعیت ترابی و امیری به چه شکل دنبال خواهد شد؛ امیری و ترابی پس از بازگشت به تهران برای آزمایش‌های تکمیلی به ایفمارک رفته بودند تا بار دیگر وضعیت‌شان مورد بررسی قرار بگیرد.

اگرچه وحید امیری و مهدی ترابی، دو ستاره پرسپولیس، در دوحه به تمرینات گروهی اضافه شده بودند و می‌توانستند در شرایط اضطراری به زمین بروند، اما یحیی گل‌محمدی روی آن‌ها ریسک نکرد و این دو بازیکن پس از آسیب‌دیدگی در بازی النصر استراحت کردند.

همچنین مهدی ترابی که در تمرینات پرفشار حضور نداشته، با نظر کادرفنی و پزشکی امروز تست نهایی در خصوص وضعیت مصدومیتش را پشت‌سر خواهد گذاشت تا شرایط حضورش مقابل گل‌گهر مشخص شود.

کد خبر 693395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.