جام ملت‌های آسیا نباید خارج از فیفادی برگزار شود/ می‌خواهیم در مرحله مقدماتی قوی ظاهر شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نمی‌دانم چرا رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خارج از فیفادی برگزار می‌شود، این می‌تواند به تیم‌هایی مانند ایران، ژاپن و تایلند که لژیونر دارند ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شمسایی در کنفرانس‌خبری پیش از شروع رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا اظهار کرد: برای دومین‌بار است که به‌همراه تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی به قرقیزستان می‌آیم، فکر می‌کنم این یک‌کار خوب از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد که به همه کشورهای عضو شانس میزبانی را می‌دهد، ما نیز از یک سال‌ونیم پیش برنامه خود را آغاز کرده‌ایم و تا جام‌جهانی آن را پیش خواهیم برد.

وی افزود: خوشحالم که در این رقابت‌ها دوباره دوستانم را می‌بینم و دوباره در کنار هم هستیم و از بازی کردن در کنار یکدیگر لذت می‌بریم، ما به همه تیم‌ها و حریفان خود احترام می‌گذاریم؛ آمدیم اینجا تا فوتسال بازی کنیم و قوی و مقتدر باشیم، بنابراین برای ما فرقی نمی‌کند که در بازی‌های پیش رو چه تیمی حریف ما است؛ دوست داریم در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به بهترین شکل ممکن از عملکرد بازیکنان خود راضی باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: آن تیم زیر ۲۳ سال ما بود که اتفاقاً دو سه نفر از آن تیم کنار ما هستند تا صاحب تجربه بشوند؛ آن‌ها خوب می‌دانند که کسانی که لایق باشند، می‌توانند در تیم ملی بازی کنند، رقابت‌های فوتسال امسال در آسیا رشد بسیار زیادی داشته که این موضوع هم به‌خاطر حضور مربیان بزرگ سطح دنیا است که به آسیا آمده‌اند، در هر صورت رقابت‌های مقدماتی نیز از اهمیت برخوردار است.

شمسایی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مسابقات در فیفادی برگزار می‌شود و حالا هم آمدیم تا از این مرحله عبور کنیم، هرچند سرنوشت این رقابت‌ها معلوم نیست، اما چیزی که حائزاهمیت است این است که چرا مسابقات اصلی یعنی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خارج از فیفادی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این می‌تواند به تیم‌هایی مانند ایران، ژاپن و تایلند که لژیونر دارند ضربه بزند، کیفیت مسابقات با وجود بازیکنان و تیم‌های خوب باید بالا برود، ما باید به هم احترام بگذاریم و بنابراین از مسئولان درخواست دارم برای آن تاریخ تمهیداتی را بیندیشند، هر تیمی از آسیا در جام‌جهانی باشد ما خوشحال می‌شویم، اما باید اعتبار آسیا را در نظر بگیریم.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا از گروه C این مسابقات قرار است از فردا _شنبه پانزدهم مهرماه_ به میزبانی شهر بیشکک در کشور قرقیزستان برگزار شود و از همین‌رو صبح امروز با حضور سرمربیان چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها، کنفرانس‌خبری برگزار شد.

کد خبر 693383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.