آتوسا گلشادنژاد به جدول شانس‌مجدد رسید / مدال برنز در انتظار بانوی کاراته‌کای ایران

آتوسا گلشادنژاد که به‌لطف فینالیست‌شدن نماینده ویتنام به جدول شانس‌مجدد وزن ۶۱- کیلوگرم کاراته بازگشته بود باید برای کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی با حریفی از قزاقستان دیدار کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین، آتوسا گلشادنژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم کاراته در دور اول برابر سارا العامری از امارات قرار گرفت و با نتیجه چهار بر یک پیروز شد. گلشادنژاد در مبارزه بعدی خود در برابر نماینده‌ای از کشور ویتنام قرار گرفت، اما با قبول شکست مقابل حریف خود، در آستانه حذف از گردونه مسابقات قرار گرفت.

با صعود کاراته‌کای ویتنامی به دیدار نهایی، آتوسا گلشادنژاد به جدول شانس‌مجدد کاراته بازی‌های آسیایی بازگشت تا شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کند.

کاراته‌کای کشورمان در اولین مبارزه خود در جدول شانس‌مجدد به مصاف مارتا دکارمو دژسوس از ماکائو رفت و با برتری دو بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

آتوسا گلشادنژاد برای کسب مدال برنز در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین، ظهر امروز _جمعه چهاردهم مهرماه_ و در دیدار بعدی خود به مصاف نماینده‌ای از کشور قزاقستان خواهد رفت و با کسب پیروزی مقابل وی می‌تواند یک مدال برنز برای کاراته و کاروان کشورمان به‌ارمغان بیاورد.

کد خبر 693361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.