اسامی راه‌یافتگان به چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اسامی افراد راه‌یافته به چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآنی استان را اعلام کرد و گفت: این مسابقات در بیست‌وهفتم مهرماه سال‌جاری در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی اظهار کرد: مرحله استانی رشته‌های معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در شهر یاسوج شهر برگزار خواهد شد.

وی اسامی راه یافتگان به مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان کهگیلویه و بویراحمد، در سه رشته معارفی «مفاهیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه» را اعلام کرد و افزود: در رشته معارف قرآن کریم مینا رزمجو از کهگیلویه، موسی فریورپور از چرام، صاحبه احسانی‌کیا از بویراحمد، اکرم معیری از گچساران، منیژه صفری نسب از بویراحمد، مریم صفری نسب از بویراحمد، سیده راضیه مسلمی از باشت، سجاد جهان‌کهن از بویراحمد، فرشته محمد پور از بویراحمد، محمد برمال از بویراحمد، اسماعیل علوی رجاء از بویراحمد، امین آبیار از گچساران، سید علی منصوری از بویراحمد، نقیمه فاطمی از کهگیلویه، راضیه طاهری از گچساران، سیده محبوبه فاطمیان‌اصیل از بویراحمد، فرهاد صداقت از بویراحمد، جمال‌الدین خادم پیر از بویراحمد، عزت‌اله عباسی از گچساران به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در رشته «معارف نهج‌البلاغه» مریم آبرومندنیا از کهگیلویه، چراغعلی ایراندوست از بهمئی، طاهره رضایی‌راد از کهگیلویه، مسلم فریورپور از چرام، سیدامین‌اله ساجدی از بویراحمد، سیده مهری ارشدی‌نیا از بویراحمد و در رشته «معارف صحیفه سجادیه» امید رمضانی‌نسب از بویراحمد به مرحله استانی راه یافتند.

وی به یک کمبود بزرگ در زمینه موقوفات در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد موقوفه قرآنی دارای درآمد نداریم، بسیاری از استان‌ها از محل موقوفات قرآنی جوانان و نوجوانان را تشویق به مسابقات سراسری قرآن کریم می‌کنند.

نصیرالاسلامی پرورش قرآنی نوجوانان و جوانان باید در اولویت قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان باید قرآنی پرورش پیدا کنند و امروز که قرآن توسط کشورهای غربی مورد هتک حرمت قرار گرفته و باید جوانان و نوجوانان خود را قرآنی تربیت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قرآن باید در جامعه از بیش از پیش جاری و ساری شود، گفت: نیات در وقف باید به سمت وقف‌های قرآنی هدایت شود.

کد خبر 693323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.