جمع‌آوری و دستگیری ۳۹۲ معتاد متجاهر و سوداگر مرگ در تالش

فرمانده انتظامی تالش گفت: در اجرای ۸۱ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۲ نفر در این شهرستان جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رستمی اظهار کرد: کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقای امنیت در سطح جامعه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و پلیس با عزم جدی و راسخ در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۱ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان تالش اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از جمع‌آوری ۳۰۸ معتاد متجاهر و دستگیری ۶۷ خرده فروش و ۱۷ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: از این افراد ۲۱ کیلو و ۲۱۶ گرم تریاک، دو کیلو و ۲۳۹ گرم هروئین، یک کیلو و ۱۶۸ گرم شیشه و ۳۳ کیلو و ۶۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شده است.

وی تصریح کرد: معتادان متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد سطح حوزه استحفاظی معرفی شدند و خرده‌فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، گفت: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهم‌ترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 693309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.