سالن اجلاس سران میزبان افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک/ پخش زنده برنامه از رسانه ملی

مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان جمعه چهاردهم مهر در سالن اجلاس سران اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع‌رسانی سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در ارتباط با زمان و مکان برگزاری مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره اظهار کرد: مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در روز جمعه، چهاردهم مهرماه ساعت ۱۹ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سران اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: تمامی بخش‌ها و محتواهای بصری و صوتی در این مراسم بر مبنای شعار جشنواره امسال، «به سمت قله» طراحی‌شده است.

مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان تصریح کرد: مجری برنامه محمد سلوکی است و مجری کودک شبکه پویا، احسان مهدی هم در کنار وی هنرنمایی می‌کند همچنین در این برنامه از گروه‌های مختلف کودک و نوجوان در سطح استان اصفهان و سطح کشور دعوت به‌عمل‌آمده است.

وی خاطرنشان کرد: برای کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم و افرادی که به‌صورت پخش زنده از شبکه استانی اصفهان یا شبکه‌های ملی این برنامه را تماشا می‌کنند، فضایی شاد و مفرح رقم می‌خورد.

بکتاشیان با اشاره به اجرای گروه‌های موسیقی در مراسم تأکید کرد: خواننده نوجوان اصفهانی به نام آرتین ساجد در این مراسم یک قطعه با محوریت نسل جدید و عشق به وطن اجرا می‌کند، همچنین گروه نجم‌الثاقب نیز که در محضر رهبر معظم انقلاب اجرا داشته‌اند، در برنامه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: علاوه‌بر اجرای موسیقی کارتون‌های نوستالژیک و جدید حوزه کودک و نوجوان توسط گروه‌های موسیقی، سرود جشنواره نیز برای اولین بار در این مراسم رونمایی شده و به‌صورت دسته‌جمعی توسط مخاطبین و حضار در سالن هم‌نوایی می‌شود؛ همچنین این سرود در طول برگزاری جشنواره، در سینماها خوانده می‌شود.

مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: در مراسم افتتاحیه از فرزندان مدافعین حرم و مدافعین غیرت تقدیر شده و به جمع داوران کودک و نوجوان می‌پیوندند. شهردار اصفهان و دبیر جشنواره نیز در این مراسم سخنرانی خواهند داشت.

او اضافه کرد: مهمانان مراسم افتتاحیه از سرتاسر کشور، هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره و داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان هستند.

کد خبر 693266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.