آتش‌سوزی در شهرک صنعتی در بناب با ۵ مصدوم

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدومیت ۵ نفر در اثر آتش‌سوزی کارخانه‌ای دردشهرک صنعتی شهرستان بناب خبر داد.

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی در بناب با ۵ مصدومبه گزارش خبرگزاری ایمنا، ظهر امروز -پنجشنبه سیزدهم مهرماه- بر اثر آتش‌سوزی مهیب در کارخانه موتورسیکلت «هم‌تازموتور» در شهرک صنعتی بناب، آتش‌نشان از چند ایستگاه به منطقه اعزام شدند.

عوامل آتش نشانی و اورژانس از دقایق اولیه این حادثه، در صحنه حاضر شده و در حال اطفا حریق هستند.

علاوه بر آتش نشانان و عوامل امدادی شهرهای همجوار، سپاه و گروه‌های جهادی، سربازان و نظامیان پادگان امام رضا علیه السلام شهرستان مراغه نیز در حال امداد و کمک به تخلیه باقی مانده محصولات از انبارها هستند.

شدت آتش سوزی به قدری زیاد است که دود ناشی از آن از شهرهای همجوار، همچون مراغه و عجب شیر نیز قابل رؤیت است.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان در خصوص این آتش‌سوزی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: گزارش وقوع آتش سوزی در شهرک صنعتی در بناب، شرکت همتاز موتور ساعت ۱۳:۳۰ به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بعد از اطلاع چهار دستگاه آمبولانس به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی افزود: ️پس از رسیدن کارشناسان به محل و اقدامات درمانی جهت بهبود روند درمانی ۵ مصدوم این حادثه توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان‌های بناب، عجب شیر و تبریز انتقال دادند.

سخنگوی اورژانس استان در ادامه اظهار کرد: این آتش سوزی ۵ مصدوم داشت، ۲ نفر از مصدومین به دلیل نیاز به مراکز درمانی تخصصی به از بیمارستان بناب به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافت.

کد خبر 693261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.