سربازان نقش بسزایی حفظ و برقراری نظم و امنیت دارند

فرمانده انتظامی استان مرکزی به نقش و جایگاه سرباز در نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: سربازان نقش مؤثر و بسزایی را در مأموریت‌های پلیس و حفظ و برقراری نظم و امنیت دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار هادی رفیعی کیا پنج شنبه ۱۳ مهرماه در جشنواره روز سرباز و جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهارکرد: سربازان نقش مهمی در حفظ نظام، تمامیت ارضی و استقلال کشور ایفامی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دوران خدمت مقدس سربازی دوران طلایی خودسازی انسان است افزود: محیط سربازی محیط کسب تجربه و مقدمه‌ای برای مسئولیت پذیری به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: همه ما با هر درجه و جایگاهی سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و با افتخار در این لباس سربازی در خدمت دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب هستیم.

وی با اشاره به مجاهدت‌ها و جان فشانی‌های سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" و اعطای نشان ذوالفقار توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان بالاترین نشان کشور به وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار خود را همواره سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانست.

سردار رفیعی کیا اظهارکرد: هر چند دوران مقدس سربازی با سختی‌ها و مشقت‌هایی همراه است اما افراد از این دوران به بهترین شکل یاد می‌کنند و از خاطرات آن بطور مستمر سخن می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه دوران خدمت مقدس سربازی دوران طلایی خودسازی انسان است خاطر نشان کرد: سربازان از فرصت دوران سربازی باید برای کسب تجربه زندگی، تعالی اخلاق و رفتار و رسیدن به ایمان، تقوا، پاکدامنی و اهداف بلند زندگی که همان خود سازی است، استفاده کنید.

فرمانده انتظامی استان مرکزی، سربازی را بهترین دوران جوانی برای ارتقا دانش، مهارت، ورزش و مطالعه خواند و گفت: هر لحظه زندگی انسان فرصتی برای تقرب الهی و دستیابی به اهداف متعالی به شمار می‌رود.

وی بابیان اینکه سربازان در راستای تثبیت ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران قدم بر می‌دارند افزود: خدمت در نظام جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است.

کد خبر 693254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.