رسانه ملی در امیدآفرینی به مردم نقش موثری دارد

استاندار گیلان در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما گفت: رسانه ملی با حمایت‌های مسئولان در پیشرفت و توسعه کشور و خدمت رسانی و امیدآفرینی به مردم نقش موثری دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی امروز پنجشنبه سیزدهم مهرماه در بدو ورود رئیس رسانه ملی به فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در دیدار با پیمان جبلی اظهار کرد: این روزها همزمان با ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) استان گیلان منور به حضور ارزشمند پیرغلامان حسینی از سراسر کشور و هشت کشور خارجی است و همه برای باشکوه برگزاری برنامه‌های اجلاس بیستم در این استان ولایتمدار تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به مصوبات سفر دور نخست رئیس جمهور به استان در راستای تقویت صداوسیمای مرکز گیلان و ایجاد فرستنده در آستارا از آمادگی کامل برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: در نشستی اختصاصی با ارائه میزان پیشرفت این طرح و موارد مورد نظر، اعتبار مورد نیاز اختصاص یابد.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از اهتمام رسانه ملی در اجرای برنامه‌های فاخر در استان نظیر بیستمین اجلاس پیرغلامان حسینی، خواستار تقویت اطلاع رسانی مناسب از عملکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در استان گیلان از سوی رسانه ملی شد.

رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این دیدار اظهار کرد: رسانه ملی به عنوان دست راست دولت با انعکاس میزان پیشرفت طرح‌های بزرگ عمرانی، دستاوردها و تلاش‌های شبانه روزی دولت در خدمتگزاری به مردم، نقش مؤثری در امید آفرینی و افزایش اعتماد بین مردم و توسعه کشور دارد که این روند با حمایت مسئولان بیشتر خواهد شد.

پیمان جبلی حضور در استان سرسبز گیلان و در جمع مردم ولایتمدار و فرهیخته این خطه را توفیقی دانست و خاطرنشان کرد: از استاندار گیلان و همه دست اندرکاران استان برای میزبانی بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی قدردانی می‌کنم.

رئیس رسانه ملی عصر امروز با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب دیدار خواهد کرد و پس از آن در اختتامیه بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی حضور خواهد یافت.

کد خبر 693249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.