کهگیلویه و بویراحمد جزو امن‌ترین استان‌های کشور است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در بحث شاخص‌های امنیتی و شاخص‌هایی که مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد، استان ما جزو استان‌های امن کشور است و در تمام شاخص‌های امنیتی آمار بسیار خوبی وجود دارد که این نشان از سرعت عمل کارکنان انتظامی استان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جواد هاشمی امروز _پنجشنبه، سیزدهم مهرماه_ در آئین غبارروبی گلزار شهدا در شهر یاسوج به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا، اظهار کرد: حضور پلیس در همه صحنه‌ها احساس می‌شود و نیروی انتظامی نقش بی‌بدیلی در امنیت کشور دارد.

وی افزود: از زمان تأسیس نیروی انتظامی و ادغام نیروهای سه‌گانه‌ای که در کشور وجود داشت، پلیس قانونمند و نظام‌مند برای برقراری نظم و امنیت شکل گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما روز به روز شاهد پیشرفت‌های متعدد در حوزه‌های مختلف هم از نظر فناوری‌های روز و هم از نظر لجستیکی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بودیم که جای سپاسگزاری دارد.

وی تصریح کرد: به عنوان عضوی از شورای تأمین استان این برداشت را داریم که پلیس به عنوان عصای دست شورای تأمین در یک سال گذشته به‌ویژه در برهه‌ای که دشمن تلاش در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته‌است، در خنثی‌سازی این برنامه‌ها نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده‌است.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای امنیتی اقدامات بسیار شایسته‌ای انجام داده که اگر نبود تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی ما شاید این امنیتی که امروزه در کشور حاکم است، را نداشتیم.

وی گفت: در هر حوزه‌ای که ما می‌خواهیم حضور پیدا کنیم حتی در انجام پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی بدون حضور و نقش نیروی انتظامی اجرای این طرح‌ها امکان‌پذیر نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه مواد مخدر، کالا و ارز و موضوعات مبتلابه استان و هرجایی که اتفاقی پیش می‌آید، نقش بی‌بدیل پلیس احساس می‌شود.

وی گفت: در بحث شاخص‌های امنیتی و شاخص‌هایی که مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد، استان ما جزو استان‌های امن کشور است و در تمام شاخص‌های امنیتی آمار بسیار خوبی وجود دارد که این نشان از سرعت عمل کارکنان انتظامی استان است.

کد خبر 693235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.