طرح قرآنی بهترین کلام برای انس بیشتر با قرآن است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در افتتاحیه طرح جامع قرآنی بهترین کلام گفت: این طرح بر اساس فرامین رهبری برای انس بیشتر با قرآن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا در مراسم افتتاح طرح جامع و یکپارچه قرآنی بهترین کلام، اظهار کرد: قرآن نسخه شفابخش همه بشریت است و کسی که در راه قرآن قدم بردارد قطعاً جزو ابرار است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند؛ "من بارها گفته‌ام، باز هم می‌گویم ما تلاوت برجسته قرآن را در این کشور دنبال می‌کنیم برای اینکه انس با قرآن و تلاوت قرآن در بین مردم عمومیت پیدا کند "، پس بنا به فرموده ایشان باید با قرآن انس بگیریم و مثل آئینه با آن مواجه شویم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه آثار انس با قرآن، پاسخگویی به مسائل است، گفت: سال گذشته در چنین روزهایی، جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور ما شکل گرفت و دشمن، فکر و اندیشه نسل ما را با شبهه‌افکنی هدف قرار داد، ما با داشتن کلام خداوند در برابر هجمه این دشمنان می‌توانیم بایستیم و یکی از مؤلفه‌های امنیت‌ساز برای ما، تمسک به قرآن و کلام‌الله مجید است.

وی تصریح کرد: طرح بهترین کلام بر اساس فرامین مقام معظم رهبری در ماه رمضان امسال و تاکید ایشان به تلاوت‌های مجلسی در مساجد، تنظیم شده و بر این اساس طرح دوشنبه‌های قرآنی، کرسی‌های تلاوت مجلسی، مسابقات و رقابت‌های قرآنی، شناساندن چهره‌های قرآنی و توانمندسازی مربیان قرآنی در مساجد استان البرز راه‌اندازی شد.

حیدرنیا در پایان ضمن تشکر از مجریان و برگزارکنندگان این طرح، از ائمه جماعات درخواست کرد، پای کار این طرح باشند و همچنین گفت: این طرح فعلاً در ۲۰ مسجد آغاز به کار کرده است‌.

کد خبر 693230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.