دیدار و گفت‌وگوی وزیر ورزش‌وجوانان ایران با رئیس فدراسیون اسکیت آسیا +عکس

در جریان بازی‌های آسیایی هانگژو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش‌وجوانان کشورمان با رئیس فدراسیون اسکیت آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش‌وجوانان و رئیس فدراسیون اسکیت آسیا، امروز _پنج‌شنبه سیزدهم مهرماه_ در حاشیه مسابقات اسکیت بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار وزیر ورزش‌وجوانان ایران با اشاره به روابط و تعاملات ایران و چین اظهار کرد: روز گذشته در دیدار با وزیر ورزش‌وجوانان چین بر توسعه همکاری‌ها در تمامی رشته‌ها تاکید کردیم و قرار است با تشکیل کمیته‌ای مشترک در این زمینه فدراسیون‌های دو کشور با هم تعاملات گسترده‌ای داشته باشند.

دیدار و گفت‌وگوی وزیر ورزش‌وجوانان ایران با رئیس فدراسیون اسکیت آسیا +عکس

وی با بیان اینکه اسکیت از جمله رشته‌های پرطرفدار در ایران است، افزود: این رشته از طرف ما مورد حمایت است و آماده برگزاری اردوهای مشترک و تبادل مربیان هستیم. امیدواریم این ارتباط باعث توسعه هرچه بیشتر رشته اسکیت شود. کسب کرسی‌های بین‌المللی برای ورزش ایران در این رشته از جمله انتظارات است.

به گزارش ایمنا، در این دیدار شمس‌الدین حسینی رئیس فدراسیون اسکیت ایران و محمدحسن تقی‌زاده مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش‌وجوانان نیز حضور داشتند.

کد خبر 693225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.