برنامه‌های روز دوم هفته انتظامی در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برنامه‌های دومین روز از هفته انتظامی در استان اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: فردا و در دومین روز از هفته انتظامی کارکنان پلیس استان اصفهان به صورت همزمان در سراسر استان در مصلی‌های نماز جمعه شرکت می‌کنند و فرماندهان انتظامی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی افزود: برابر برنامه‌ریزی انجام شده، سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان به ارائه گزارش عملکرد این فرماندهی می‌پردازد و پس از پایان نماز جمعه نیز در ارتباط چهره به چهره با شهروندان دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی خواهد کرد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین معاونت بهداشت، درمان و امداد فرماندهی انتظامی استان اصفهان با برپایی چادر سلامت در حاشیه نماز جمعه شهر اصفهان تمام مصلی‌های نماز جمعه شهرستان خدمات پزشکی شامل تست قند خون، تست فشارخون و اکسیژن ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: عیادت از بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، خانواده همکاران متوفی، جانبازان و ایثارگران و همچنین برپایی جشن تجلیل از خانواده‌های کارکنان پلیس از دیگر برنامه‌های روز دوم هفته انتظامی در استان اصفهان خواهد بود.

کد خبر 693219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.