توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان / ویزیت رایگان بیش از ۱۱۰۰ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان و ویزیت رایگان بیش از ۱۱۰۰ نفر در طول شش ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حکمت الله هاشمی امروز _پنجشنبه سیزدهم مهرماه_ در حاشیه مراسم توزیع لوازم التحریر بین مددجویان اظهار کرد: هلال‌احمر سازمان بزرگ بین‌المللی است که کارکردهای بسیار زیادی را در سطح ملی و استانی دارد و توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم برخوردار در قالب طرح‌های ارمغان مهر و مهربانی مهر یکی از کارکردهای مذکور است.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر مهره اتصال نیاز نیازمندان و توانمندان و خیران است، افزود: این طرح‌ها با همت معاونت داوطلبان و جوانان برای دانش‌آموزانی اجرا شده است که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان زنجان نیستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی استان مرجع توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: در معاونت داوطلبان و جوانان طرح‌های ابتکاری زیادی داریم، بسیاری از افراد، هلال‌احمر را با محوریت امدادرسانی در حوادث و سوانح می‌شناسند و این در حالی است که توانمندی اقشار مختلف جامعه را نیز برعهده داریم.

هاشمی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون موفق به اجرای پنج طرح کاروان سلامت در مناطق محروم استان و ویزیت رایگان بیش از ۱۱۰۰ نفر شدیم و در شش ماهه گذشته برای ۵۰۰ نفر از بیماران نیازمند هشت میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال هزینه درمانی و دارویی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه امانات پزشکی نیز برای ۱۰۸۰ نفر طی مدت بیان شده تجهیزات پزشکی امانت داده شده است.

کد خبر 693204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.