تصادفات جاده‌ای و جرایم رایانه‌ای دغدغه‌ مهم پلیس کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: آمار بالای تصادفات جاده‌ای و جرایم رایانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد به دغدغه‌های مهم پلیس تبدیل شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار کیقباد مصطفایی روز _ پنجشنبه، سیزدهم، مهرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نرخ وقوع تصادفات در کشور در نیمه نخست امسال در ۱۰۰ هزار نفر یک هزار و ۳۸۱ مورد بوده اما در کهگیلویه و بویراحمد دو هزار و ۲۲۴ فقره بوده که ۹۰۶ فقره از میانگین کشوری بیشتر است.

وی افزود: پلیس کهگیلویه و بویراحمد در راستای مبارزه با قاچاق کالا تلاش‌های زیادی دارد و پاسگاه ایست و بازرسی ۲۴ ساعته میمند در شهرستان دنا در حال احداث است و تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در شش ماهه نخست امسال نزاع فردی در استان ۱۲ درصد و نزاع دسته جمعی ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در زمینه نزاع‌های فردی و عمومی از لحاظ فراوانی در کشور با حضور مناطق شرق و غرب تهران و کیش سی و سوم کشور هستیم و به لحاظ نرخ در رتبه بیست و نهم کشور قرار گرفته‌ایم.

وی در پایان از افزایش ۴۵ درصدی جرایم رایانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: بعد از آمار وقوع تصادفات در استان موضوع جرایم رایانه‌ای مهم‌ترین دغدغه نیروی انتظامی استان است.

کد خبر 693191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.