مراکز تعویض پلاک تا چه ساعتی فعالیت دارند؟

با توجه به فرا رسیدن هفته انتظامی، زمان فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری در سراسر کشور افزایش یافته است و از روز شنبه تا چهارشنبه، ساعت نوبت‌دهی و پذیرش مراجعان از هفت صبح تا ۱۶ و روز پنجشنبه از ساعت هفت تا ۱۲ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هر سال با فرا رسیدن هفته انتظامی، شاهد اجرایی شدن طرح‌های ویژه از جمله افزایش ساعات فعالیت مراکز مربوط به این دستگاه و ترخیص خودروها با شرایط ویژه در سراسر کشور هستیم.

سردار حسین رمضانی، معاون اجرایی پلیس راهور فراجا، اظهار کرد: پلیس راهور به منظور ارائه خدمات مضاعف به هم‌وطنان، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری را در هفته انتظامی افزایش داده است.

وی افزود: از روز شنبه پانزدهم تا روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه، تمام مراکز تعویض پلاک کشور دو ساعت افزایش ساعت کاری خواهند داشت.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا تصریح کرد: بر همین اساس از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت نوبت‌دهی و پذیرش مراجعان از هفت صبح تا ۱۶ و روز پنجشنبه از ساعت هفت تا ۱۲ خواهد بود.

وی با اشاره به چاپ و ارسال مدارک وسایل نقلیه ادامه داد: با توجه به افزایش ساعت کاری و هماهنگی‌های انجام شده، در هفته انتظامی شاهد تسریع در روند چاپ و ارسال کارت مشخصات وسایل نقلیه به آدرس مالکان خواهیم بود.

ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی در هفته انتظامی با شرایط ویژه

سرهنگ اصغر زارع، رئیس پلیس راهور استان اصفهان، نیز اظهار کرد: در هفته انتظامی تمام مراکز خدمات‌رسان پلیس راهور استان اصفهان شامل واحد شماره‌گذاری، مراکز تعویض پلاک، واحد صدور گواهینامه، واحد ترخیص خودرو و موتورسیکلت و امور آموزشگاه‌ها به صورت مضاعف به مردم ارائه خدمات می‌دهند.

وی افزود: تمام این خدمات که به طور عادی از ساعت هفت صبح تا ۱۴ انجام می‌شدند با دو ساعت افزایش ساعت کاری تا ساعت ۱۶ به خدمت‌رسانی مشغول خواهند بود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از ترخیص فوق‌العاده خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی با شرایط ویژه خبر داد و گفت: مالکان وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند با مراجعه به واحد ترخیص خودرو و موتورسیکلت وسایل نقلیه خود را با پرداخت ۵۰ درصد جریمه و الباقی به صورت اقساط با نرخ سال ۹۴ هیئت دولت به مدت ۱۵ روز ترخیص کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته این تسهیلات شامل مالکانی که وسایل نقلیه‌ای آنها دارای دستور قضائی است، نمی‌شود و این وسایل نقلیه تا زمان حکم ترخیص از سوی مرجع قضائی در توقیف خواهند ماند.

کد خبر 693190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.