اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری خرم‌آباد و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، بیش از ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شهر خرم آباد اجرا می‌شود.

داریوش بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به استناد تکالیف مندرج در بند (ح) تبصره ۷ قانون برنامه و بودجه ۱۴۰۱ و وفق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات کشور تفاهم نامه همکاری بین شهرداری خرم‌آباد و شرکت انتقال داده‌های آسیا تک منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه اپراتور آسیا تک به عنوان دارنده بزرگترین دیتا سنتر کشور بیش از ۲,۵۰۰ میلیارد ریال در شهر خرم آباد سرمایه‌گذاری خواهد کرد و بر اساس این تفاهم‌نامه منعقد شده بین شهرداری و شرکت آسیا تک یکی از بزرگترین پروژه‌های زیرساختی شهر خرم آباد در طی سالیان گذشته که امکان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را فراهم می‌کند، اجرا خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های اساسی برای پیاده‌سازی شهر هوشمند، افزایش چندین برابری سرعت اینترنت، تقویت بسترهای لازم برای توسعه کسب و کار و افزایش پهنای باند از مهم‌ترین دستاوردهای این سرمایه‌گذاری است.

به گزارش ایمنا، امضای تفاهم‌نامه در حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر کل ارتباطات استان انجام شد.

کد خبر 693183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.